2014. szeptember 5., péntek

Béna fotó sztori 1


Tegnap éjjel, miután már mindenki az igazak álmát aludta, gondoltam kicsit próbálgatom Estel pózolási képességét. Fogalmam sincs, mi számít jó pózoló testnek és mi nem, de azt hiszem, ha személy szerint meg van elégedve vele az ember, az jónak mondható.


Nekiálltam mindenféle esti lazítós pózba tekergetni és annyira tetszett a hangulata a dolognak, hogy fotózni kezdtem. Sajnos egyáltalán nem tudtam visszaadni azt a látványt, amit én érzékeltem, a fényképezőgép nem tudta azt megörökíteni. Lehet, hogy én vagyok béna, lehet, hogy a gépem kevés hozzá.

Szóval itt van életem első fotó sztorija;

- Estel, tetszenek a magazinok, amit hoztam neked?
- Igen. Köszönöm.

Sunnyogok még egy kicsit a közelében, közben Estel másik magazint kezd olvasni.
 
  - Az is tetszik?
- Ühm…


- Vannak benne érdekes cikkek?
- Ühm, de kérlek ne gyere ennyire közel a fényképeőgéppel, zavaró.
- Oké!


Estel bosszúsan hasra fordul, nekem meg felcsillan a szemem.
Katt…katt…katt

Katt…katt..katt


Katt…katt...katt


Estel rosszallóan rám sandít;
- Befejezhetnénk a fotózást mára? Szeretnék pihenni, s neked sem ártana.
- Persze! Nem gond!

Katt…katt…katt
Katt…katt…katt


 Katt…katt...katt

- Nekem ebből elegem van!
- Mmm, Estel ne haragudj…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése