2017. szeptember 17., vasárnap

Vissza a suliba! /backpack/


Milo, karaktere alapján, másodéves gimnazista, így szükség van pár erre utaló kellékre, mint pl. iskolatáska, füzetek, ceruzák ....
Füzeteket már gyártottam, meg színes ceruzát, radírt, könyvet, s épp ideje volt, hogy táskát is szerezzünk. Pénzem most nincs, időm viszont lett, mert Lánykám beteg lett. Amíg ő az ágyban pihent és próbálta kifeküdni a kórt, addig én varrtam.

Megszenvedtem! Ráadásul az első 1/3 kicsinyítést nagynak találtam (igazi táska alapján készítettem), s végül 1/4 méretet követtem. Kicsi is lett! Nem sokkal, kb. 2-3 cm kellett volna. Egyszer, valamikor megpróbálom újból, de most kifogytam a cipzárakból és a türelemből.

A legfontosabb lépés!

A végeredmény

 

Sulira fel!

Cseppet kicsit, de jól sikerült!
Indulásra készen!
(Elfdoll Wu head + DollZone 62cm boy body)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése