2017. november 17., péntek

Még élek....

Nagyon régen nem írtam, pedig ha csak annyi időre is, hogy ránézek a babáimra, minden nap része az életemnek a BJD.

Belevetettem magam a varrásba (ismét) és már mond valamit a „felső anyagtovábbító talp” vagy a „jersey tű”. Negyedik véletlen babámnak, Mishának, varrtam nadrágot, mert szegény árva nincstelen semmilyen ruhaneműt vagy tárgyat nem birtokol. Szerintem nagyon klassz tépett farmert gyártottam, határozottan fejlődőm. A képek elég kakik, mert este készítettem.





Damit is elkezdtem újra festeni, de rájöttem, hogy a szemöldöke megint kicsit fent van, így most félkészen várja, hogy hogy döntök. Vagy lemosom és újrakezdem (neeem akarooom) vagy belekezdek a felső szemhéj árnyékolásába, amely lehet, de csak lehet, hogy javít majd mégis valamit az összképen. Aaahhhh……..


Még félkész...és talán rossz is...lehet lemosom...
IOS Anarmonia head

Felirat hozzáadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése