2018. április 15., vasárnap

Damasa Face-up #3


Ennek soha nem lesz vége! Mindig lesz valami, ami miatt muszáj lesz újrafestenem szegényt! Már már...de tényleg csak majdnem elégedett voltam a mostani végeredménnyel....aztán....észrevettem, hogy a szemöldökében van egy apró hiba és most nagyon szúrja a szemem!

Íme Massa  3. (bizosan nem végleges) festése;



Damasa
(IOS Anarmonia head - Dollits D.A.D body)
(Face-up by me) 

Én: Istennő vagyok! Sikerült! Végre olyan, amilyet szerettem volna!
Dami: Mi a sz@r?! Nőt csináltál belőlem?!
Én: Ömmm....neeeeem....csak.../hátrál/
Dami: Gyere csak ide!
Én: /már futás közben/ Most jut eszembe...sürgős dolgom van!
Dami: /a babaállványban vergődve/ Neked annyi, ha egyszer kijutok innen!
Én: /sikítva/ Mind meghalunk!























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése