2019. augusztus 29., csütörtök

Luts - Bory boy

Ley festését fejeztem be nemrég. A karaktere szerint egy 15 éves srácról van szó, de ez fej annyira kis pocoktündér, hogy nagyon könnyű kisfiúsra festeni. Remélem sikerült elkerülnöm ezt.

Amikor megkaptam Leyt, a szemei nagyon nem tetszettek,  döglött hal hatásúk volt. Viszont amikor kész lett a face-up és betettem a fotó kedvéért, annyira szép "lett". Elképesztő mennyire élettel telien csillogtak egy kifestett fejben. Mondtam is a tulajnak, Zoennának ezt, erre nekem adta a szemeket! Wow! Ezer hála érte!
 
Előtte és utána
Luts - Bory boy
Owner: Zoenna

Luts - Bory boy
Owner: Zoenna

Luts - Bory boy
Owner: Zoenna


Luts - Bory boy
Owner: Zoenna

Luts - Bory boy
Owner: Zoenna

Luts - Bory boy
Owner: Zoenna












 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése