2019. szeptember 14., szombat

A múlt intő jele

Az első gyanús jel, hogy egyszer, a távoli jövőben még bajaim lesznek a babákkal. :-))

Művésznő volt az első Barbiem. Én gyűjtöttem össze rá a pénzt (gondolom anyu azért kiegészítette), papám szeretett pénzt adni csak úgy meg fagyira... 🙂 ami nagyrészt ment is a kutyaperselybe (a fagyit imádtam/imádom, az a rész biztos nem 😉). Vidéken nem lehetett ilyen babát kapni, Pestre kellett felvonatozni érte, ahol egy apró butikban vettük meg. Nagyon boldog voltam és fogalmam sem volt, hogy vannak a barbiek és "A Barbie" és az enyém csak egy gyenge utánzat. Sőt! Azt sem tudtam, hogy ezek közös neve a Barbie, mi gyermeki egyszerűséggel "cicis babának" hívtuk. 😂
Ő volt az első cicis babám, nagyon büszke voltam rá, mindenhova cipeltem. Anyu varrt neki bikinit, amiből a képen csak az alsó része látszik, mert mint a hónaljig felhúzott forrónacim mutatja a nyár közepén jártunk. Művésznő volt az utolsó a régi babáim közül aki megvan még. Igaz fél karja van és kissé megkopaszodott. 😊




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése