2020. május 15., péntek

Minifee-Celine

Egy újabb Minifee volt nálam. Nem nagyon szeretem őket festeni, mert nagyon könnyen összegyűlik a pasztellpor az orruknál, az alatt és a fülüknél. Ráadásul eddig csak Minifeek lettek hólyagosok nálam. 
Ez a fej is követte ezt a "hagyományt", és pont az orr környékén, ahogy az eddig is történt.
Nem bántam amiért újra kellett festenem, mert a fülénél kicsit megült a por, hiába radíroztam át minden lakkozás előtt. A következő festésnél egyszerűen körbecsavartam a fejet egy textillel, hogy a füle takarva legyen. Csak így maradt tiszta. 

Akárhogy festek egy Minifeet, nekem valahogy üresnek tűnik a festés. Mintha valami hiányozna róla...Persze lehet, hogy csak nem vagyok elég jó hozzá, hogy meglássam, megfessem.

Celinet még nem festettem. A kérés az volt, hogy a kékes-szürkés hajhoz színben illő szemöldök és szempilla legyen és natúr szemekkel, smikhatás nélkül, valamint, hogy a fogak ne látszódjanak.

A képek sajnos nem adják vissza az eredeti kinézetet, teljesen antitalentum vagyok, ha fotózásról van szó. Egyik képemen sem látszódik rendesen a finom árnyékolás, sokszor még az arcpír sem. 


Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang


Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang


Minifee-Celine
Owner: Yeshang

Minifee-Celine
Owner: Yeshang





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése