2020. június 4., csütörtök

Amikor elszakad a cérna 2020

Év elejére összegyűlt a pénzem Timó testére. alig vártam, hogy megrendeljem, mert 2020-at az ő évének szántam. Aztán….Jött a járvány, majd bezárt a világ!

Eddig bírtam cérnával a várakozást. Május 28-án megrendeltem AC-tól Timothi testét. Alapos „kutatás” után döntöttem, sok szempontot figyelembe véve, pl. ár, akció, van-e ajándék mellé, amit később eladhatok, ingyenes-e a szállítás, van-e normális pózolós kép a testről, mennyi torzója van, milyen vastag a nyaka stb. Végül vettem egy MYOU Doll 45 cm boy body-t, abból is az I. verziót.

Ez merőben más választás volt mint, amit eddig terveztem, mert csak Island Dollos testben gondolkodtam. Mivel azonban ez a cég Meža teste óta nem tartott akciót, elölről kezdtem a kutakodást és minden szóba jövő lehetőséget összegyűjtöttem még, majd elkezdtem szelektálni. Pár nap után 2 esélyes maradt, egy Doll Legend test és az Island Dollos. Árban hasonlóak voltak. Valahogy nem tetszett ez a végeredmény, ezért újra néztem pár esélyest, akik mellé jókat írtam a pózolásról.


Így jött vissza a képbe a MYOU Dollos test. Megjelenésében nagyon hasonlít az Island Dollosra. Akciós volt, ingyenes szállítással, 3 torzós, dupla jointos, és szuper képek voltak róla.
MYOU Doll, 45 cm boy body I.ver.
A szállítás sajnos még lassabb lesz a járvány miatt, kb. szeptember körül várható, hogy hazaér. Remélem, addig én sem dőlök ki a vírus miatt.
Ha már testet vettem, ma megint zárlatos lettem és vettem Etsyn Timónak egy hajacskát is. Akciós volt és ingyenes a szállítás! ...Az sem holnap fog megérkezni!


SophieToyParadise wig

És ha már ott voltam, megvettem Mežanak egy rég kinézett cipőt. Nagyon eltudtam rajta képzelni. Ettől a cégtől már rendeltem magassarkút, ami pont jó lett. Remélem, ugyan azt a cipőméretet használják a többi cipőhöz is.

TANVIdoll shoes
TANVIdoll shoes





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése