2020. szeptember 3., csütörtök

DF-H Xiao Xin head

Mártikát face-up frissítésre kaptam. Amikor lemostam a régi festését, akkor ismertem fel, hogy nekem már volt dolgom ezzel a sculpttal. Az fiú volt. Mártika viszont egy "maca" aki "megélhetési özvegy", dús idomokkal, vörös hajjal. Vele szerette volna a tulaj bemutatni a szemeket, amelyeket készített. Mivel teljesen szabad kezet kaptam, úgy gondoltam a szemét földes színekkel festem ki, mert az megy minden szemszínhez, az ajkait viszont erősen rúzsosra, mint ahogy, azt egy csábító macától várnánk. 
Jól haladtam, könnyen ment a festés és remélem a tulaj is elégedett lesz vele, méltónak tartja majd arra, hogy valóban vele mutassa be a csodálatos szemeket amiket alkot.


DF-H Xiao Xin head
Owner: Ashuradark

DF-H Xiao Xin head
Owner: Ashuradark

DF-H Xiao Xin head
Owner: Ashuradark

DF-H Xiao Xin head
Owner: Ashuradark






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése