2020. december 13., vasárnap

Corset for Meža

Közeleg a karácsony, sőt gyakorlatilag már itt áll a küszöbön és ezt azt jelenti ideje egy újabb bjd családképet készíteni. Az elmúlt években, év végén, amolyan baba leltárnak is beillő képeket csináltam, ami főleg úgy izgalmas, ha visszanézzük a régieket is. Általában évente egy taggal bővültünk. Idén Timothy vagy röviden Timo, öltött testet (elképesztően jól pózol).

Elkezdtem hát gondolkodni, ki mibe legyen a képen, hogyan tudnék kellemes karácsonyi képeket készíteni róluk. Olyan sokan vagyunk már, hogy nehéz egy képre bezsúfolni mindenkit....

Meža öltözete adta fel a leckét, mert nem sikerült teljesítenem a 2020-as tervet vele kapcsolatban, így maradt valami amit én is megtudok csinálni és visszaadja valamennyire a személyiségét. Egy fűzőig jutottam eddig. Csini lett, de lehetett volna jobb is. A kapcsokkal nagyon szenvedtem, mert szerettem volna, ha minél jobban hasonlít egy igazi fűzőkapocshoz. Sokféle megoldás eszembe jutott, volt ami aztán életképtelen volt, megbukott egy apró részleten. Végül apró biztosítótűt és apró kis fémszegeseket használtam és ragasztottam össze. Kinézetre jó lett, de nem érzem túl biztosnak a rögzítést. Francia kapcsot vettem még, legközelebb azt szeretném kipróbálni.

Hátulra ringlit szeretnék a szalagoknak, de az itthon lévő 10 és 4 mm-es túl nagy, a 1,5mm pedig túl kicsi hozzá. Etsyn találtam 3 mm-est, szerintem az jó lesz, januárban majd megrendelem, az ünnepeket és a járvány miatt már nem ér ide karácsonyra. Egyelőre összevarrtam hátul, rávarrtam Mežára.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése