2014. november 8., szombat

Csak úgy


Miután munkaterápiára fogtam magam a héten, s elég jó sikerült, plusz megint hívtak az átfogó szűrőprogramba, a cikket is sikerült megírnom időben és megint akadt magánbetegem is, megvigasztalódott a lelkem.

A varráshoz is megjött a kedvem, s amíg Lánykám a Grincset nézte (imádom), csak úgy nekilendültem varrogatni, ami magamhoz képest lélegzetelállítóra sikeredet. Észrevettem mostanában, hogy ha nem gondolkodom, akkor tök jó dolgok mennek ki a kezem alól, de ez a munkámra is igaz. Valószínűleg túl sokat parázok, tervezgetek, tötyögök a dolgokon, pedig menne nekem a dolog alapból, ahogy annak idején is ment, mielőtt….
Hagyjuk!

A lényeg, hogy a turiban vett gyerekharisnyából varrtam Estelnek harisnyát. A maradékokból szoktam Lánykám Monster High babáinak varrni, gyakorlásképpen (nagyon durván amorfak és vékonyak). Az eredmény pedig szuper lett, ami megnyugtató, mert hasonló stílusú szettet szeretnék Estelnek is varrni!
 


 

2 megjegyzés:

  1. Milyen jól megy már a varrás! De drága, kedves Sosa miért nem tudok írni megjegyzést a depis bejegyzéshez?! Szívesen írtam volna pár kedves sort.
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy igen jó kérdés! Valójában csak unatkoztam és állítgattam a beállításokat… Most aztán elveszett minden, ráadásul valamiért nem is mindegyik bejegyzésnél jelenik meg „megjegyzés”, pedig már visszaállítottam mindent, úgy ahogy volt.

      Mondjuk, nem számítok túl nagy bejegyzés rohamra, szóval gyakorlatilag mindegy.

      Törlés