2014. december 14., vasárnap

Csizma


Szeptember eleje óta szerettem volna Alicetól rendelni, de közben közös rendelési ötlet is született, így gondoltam megvárom azt. A héten kaptam meg az én részem. Nagyon vártam már, de amikor megkaptam szorongani kezdtem, hogy vajon jó lesz-e Estel lábára, mert szegénynek hobbit lába van. Mindkét cipő pont a mérete és szó szerint éppen jó, mert ha csak fél milliméterrel szélesebb, vagy hosszabb lenne a lába, nem tudnám ráadni. Mondjuk elég hülye voltam, mert a farmeres cipőt tuszkoltam nagy erővel a lábára, szegény Estelnek elég fancsali lett az arca, még Lánykám is mondta, hogy nem tetszik a babának. Szorult is rendesen a cipő rajta, aztán két nap múlva, amikor levettem róla rájöttem, hogy…. a cipőfűző nem csak dísz, hanem van vége is, ami a cipőbe volt szorulva Estel lábával együtt.






Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése