2015. március 15., vasárnap

Boy body


Mielőtt belevágnék bármibe is, íme, egy alapozó, hangulathozó zene a testecskék mellé.




 
Ha így haladok, soha nem lesz teste szegény Damasának.
Már annyi, de annyi testet megnéztem, ami nyakméretben szóba jöhet, de az a kettő, amibe szerelmes lettem, nem kapható már!

 Az első, a csöpög a nyálam kategóriás, lélegzetelállítóan szép Dollist test.

Most komolyan! Miért késtem pont le?! A fél délutánt nyüszögéssel töltöttem miután megláttam. Nekem KELL EZ A TEST! Pont ilyet kerestem!
ÁÁÁÁÁ! Szerelmes vagyok! Most komolyan!
  

Minden porcikája olyan, amilyen nekem kell, s amit megálmodtam. Már azt hittem nagyok az elvárásaim, erre Dollits megcsinálta! Szeretlek Dollits, s még jobban szeretnélek, ha újból kapható lenne ez az álom.
 
DOLLIST body
Álomszép
Akajom, akajom!!!!

A másik test, ami megtetszett, Akagidoll 70-es teste, az első verzió, amely sajnos úgy tűnik nem elérhető. Helyette valami szörnyedvény II verzió kapható, amely nálam szabályosan hányingert okoz, s még az sem segít, hogy IOShoz igazították a resin színét.   
Ez még a szépséges első verzió.
 
Ezt is akajom!
 
 
 



2 megjegyzés:

  1. Most komolyan elgondolkoztam, hogy veszek én is egy szexi bjd fiút.
    Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vennék egy szexi testecskét, ha végre találnék egyet! 😒

      Törlés