2015. március 5., csütörtök

Happy Birthday Estel


Március 02.-án volt Estel első születésnapja. Én az elkészülés napját veszem szülinapnak, nem a megérkezését, mert hiszen már akkor is az enyém volt, s létezett, amíg utazott felém. Mivel úgy alakult, hogy egyedül maradtam két napra így kedvemre kijátszhattam magam. Vettem egy kis sütikét, amiből torta lett (és utána az én esti nasim, nyami).

A sors furcsa játéka, hogy pont aznap érkezett meg közénk Damasa, akit több héttel későbbre vártunk. Így a legnagyobb meglepetés ő lett.
Kicsit el is lopta Estel elől a nagy napot, de annyira szép fejecske, hogy megbocsájtjuk neki (főleg Estel, ahogy elnézem).

 
Nem sok képet készítettem, mert nincs most fényképezőgépem (valami szösz mehetett az optikába, mert egy szürke kukacot fényképezek bele mindenbe), a telefonnal meg nagyon bénán bánok.


Meglepetés közeledik....

/Dragon Doll, Ying Ying/
Boldog születésnapot Estel!


/Dragon Doll, Ying Ying/
A csini ünnepelt. Én már tudtam ki jön vendégségbe!
 

Ha ezt nekem mesélte volna egy másik babás, tuti kiröhögöm magamban, ezért is annyira zavarba ejtő, ami akkor történt amikor Estel kezébe tettem Damasa fejét, hogy készítsek róluk egy közös képet.

Estel karja ugrott egyet, így gyakorlatilag ő maga kanalazta fel Damasa buksiját. És esküszöm, hogy a szám is tátva maradt, mert izzott a levegő kettőjük között, főleg Estelen láttam az elragadtatást. S ahogy fotóztam egyre lejjebb hajolt a törzse, már attól tartottam rábukik szerencsétlen fickóra.
(Lánykám ettől biztosan megint a szekrénybe záratta volna Estelt, mert fél tőle amikor ilyen spontán megnyilvánulásai vannak.)
 
 
Estel és Damasa
 
 
Estel mai napig megbabonázva bámulja a mellette fekvő fejet (lehet, hogy ez Damasa démoni műve, hehe). Pedig nem szántam őket egy párnak, annyira nem, hogy egyáltalán nem érdekelt a kettőjük közötti magasságbeli vagy stílusbeli különbség…..de ahogy alakulnak a dolgok, lehet, hogy ők ezt már eldöntötték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése