2015. november 2., hétfő

Hát...ez van!


Szóval…az úgy volt…hogy is mondjam el…

Történt múlt hét kedd hajnalán, hogy rosszul lettem. Egy szép, kiadós szívritmuszavart sikerült produkálnom, melynek köszönhetően még most is halálfélelmem van. Az elmúlt hetet mindenféle vizsgálattal, gyógyszerbeállítással töltöttem, s amikor már második napja sem sikerült legalább fél órára egy normális ritmust felmutatni, s olyan sápadt voltam, mint aki halloweenre gyúr pánikomban tettem egy igen súlyos ígéretet a Teremtőnek, amely persze hülyeség, mert Istennel nem lehet alkudozni, de akkor bármit odaadtam volna, hogy életben maradjak. Jelenlegi életemben két fontos és örömteli dolog van, a gyerekem és a bjd….Érthető ugye, hogy nem a gyerekemet áldozom fel, hanem pont őérte a bjd-t. Röviden, felajánlottam, hogy ha életben maradok és rendbe jövök, akkor nem veszek több bjd babát. A lebegő fejhez még szerezhetek testet illetve Estel és Damasa is kaphat új dolgokat stb., de több új baba nem jöhet haza. Annak pedig semmi esélye, hogy a tudtomon kívül kapok valakitől ajándékba egyet…
Nekem itt véget ért a babagyűjtés!



 
Most, hogy jól vagyok, szenvedek rendesen ettől a döntéstől, de az ígéret, az ígéret!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése