2016. december 14., szerda

2016 december

Rég nem volt időm írni, de azért még élek és Bucoval is haladtunk. A szemöldöke hiányzik jelenleg, még nem volt hozzá erőm, mert vírustámadáson esem át.

Mivel elég barnás, vöröses árnyalatúra sikeredett és a szabad wig is az, amit rá tudok adni, kitaláltam, hogy megcsinálom ősznek. Ezzel az a bibi, hogy kint nem éppen őszi már a táj, mire befejezem, addigra szerintem semmi sem marad a levelekből. Kénytelen leszek kreatív lenni.

Még nyáron regisztráltam DOA-ra, de annyira nagy az a fórum, hogy nem mindig van kedvem vele vacakolni. Pár napja pedig rájöttem, hogy a galéria rész nem nekem való! Engem személy szerint teljesen elkedvtelenít, ha mások hiperszupermega képeit nézegetem. Lelomboz, hogy én milyen pocsék szinten vagyok e téren. Ha eddig eszembe sem jutott, az ottani képek után elmegy a kedvem az egésztől. Biztos vannak akiket ez inspirál, de én teljesen leblokkolok tőle.

Decemberben általában elmegy az eszem telelni, mert idén is sikerült egy nagyobb összeget kifizetnem BJD cuccokra. Jó, végül is eladtam Dami csizmáját, meg pár wiget….


Milo új teste még mindig sehol!
Kezdek aggódni, mert azért azt gondoltam, hogy decemberben csak lesz már valami jelzés róla, mivel már nyár elején megrendeltem. Dollzonenál talán nem ritka a fél éves várakozás, de nekem ez már tényleg nagyon hosszú!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése