2017. március 19., vasárnap

Corpse Bride for my daughter


Lánykám unszolására belevágtam egy halott menyasszonyos munkába. Vettünk egy használt Monster High babát és azzal próbálkozom most. Lányka felügyeli a munkát, így az ő véleménye is alakítja a baba kinézetét, pl. én egy kicsit nagyobbra festettem volna a szemeit, hogy közelebb kerüljenek, de neki a mostani méret tetszik. Elsőre nem lett rossz, de még sok munka van vele. Kellemes meglepetés volt, hogy nem is volt nehéz dolgozni egy ilyen pici fejen. Rosszabbra számítottam, mert eddig csak SD és 70-es BJD fejeket festettem. A baba anyaga  sem volt rossz a festéshez, kellemes volt rajta dolgozni.

Holnap lelakkozom és lehet folytatni a további munkát.

Jelenleg itt tartok:


Félkészen

Hmmm...Nem is így nézek ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése