2017. március 5., vasárnap

#2 hand blush, #3 hand blush


Az elmúlt időszakban nagyon sok minden történt, csak időm nem volt írni.

Rendeltem Daminak új cipőt, immár Alice's-tól, mivel a Leekes bakancs sajnos bármilyen méretű lábra alkalmatlan, ha szeretnénk talpra állítani a babánkat.
Ez a mostani pont jó lett, most elégedett vagyok. Egy farmert is rendeltem neki, az túl trapézos lett, alakítani kell rajta.
Az érdekesség a dologban, hogy a csomag Alice'stől általában pár hét mire ideér, mégis sikerül 8 nap alatt megérkeznie, s pont Dami 2. szülinapján kaptam meg.

Igen! Damikám immár két éve van velem és azóta rengeteg pénzt és időt emésztettem fel a kedvéért...de ő már több mint egy baba, ő Szenvedély lett.

Varrtam több felsőt is, miután egy komplett Csillag (kontra gonosz erők) jelmezen túl voltam Lánykának (erre is nagyon büszke vagyok, bezzony!).






Nem látszik a képen, de a csizma sötétlila.
A szarv lehetett volna nagyobb, de már nem volt türelmem igazítani rajta, annyira fáradt voltam.

A másik, nem épp most kezdődő folyamatként, elkezdtem beblusholni Dami, majd Milo új testének kezét. Rájöttem, hogy szeretem csinálni (kivéve lakkozás).
Versenyt fújtam az MSCvel az esővel, de sikerült a dolog!


Íme az eredmény (kaki mobilfotó, sajna csak ez volt nálam):
 
 
Damasa kezei (#2 hand blush)
 
Dollits D.A.D hand, blush by me

Dollits D.A.D hand, blush by me

Dollits D.A.D hand, blush by me
 
 
Milo új kezei (#3 hand blush)

DollZone 62cm boy body's hand, blush by me

DollZone 62cm boy body's hand, blush by me

DollZone 62cm boy body's hand, blush by me
 
DollZone 62cm boy body's hand, blush by me




 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése