2018. január 1., hétfő

2018-as tervezet

Eltelt egy év és eljött az újabb fogadalom és tervezet készítésének ideje! Nem is rossz dolog ám! Időnként jó ránézni, amikor az ember kissé túlpörgeti a gondolatait. Felmerült bennem a gondolat, hogy Estelt eladom és Mishát is, még forgatom magamban ezt a gondolatot, de mostanában nem tudok velük mit kezdeni, viszont szívesen tovább lépnék más felé. Hmmm...nehéz döntés, mert alapvetően ragaszkodó vagyok, nehezen válok meg dolgoktól.

Az év folyamán vissza-vissza térek erre a posztra és jegyzetelek ha valami teljesült vagy változott.


1. Általános fogadalom

1. Tovább mélyedni a varrás tudományába.
2. Titok! Maradjon meg az én kis titkomnak!

2. BJD

Mindenki

- Szabásminták kidolgozása. Egy része már készen van, de nem teljes a készlet.

Hanor

- Szeretném ebben az évben hazahozni. Ez már biztos nem fog megvalósulni, mert 04.16-án megrendeltem egy másik babát. Igaz a test valószűleg Hanor tulajdona lesz a jövőben.

Damasa

- Új face-up, immár harmadszorra, bár a mostanit is imádom egyelőre. Pipa!
- Bőrdzseki
- Fekete bakancs
- Haj igazítás
- Ruhák minden mennyiségben

Milo

- Face-up frissítés Pipa!
- Ruhák minden mennyiségben


Misha

- Marad vagy megy vagy csak fejcsere?  PIPA 
Misha testét eladtam augusztusban és végül vele együtt ment a fej is. Lelkileg nem volt könnyű az elválás, de mivel gyorsan történt, nem volt időm picsogni. 
- Cipőőő!!! Pipa!

Estel

- Új haj
- Alapos, teljes testes csiszolás Pipa!
- Legalább egy szett elfogadható minőségű ruha.

3. Fotók

Ebben nem vagyok olyan jó, de azért szeretnék több képet készíteni róluk.

4. Társaság

Na, igen. Ezt idén feladom. Nem igazán sikerült barátokra szert tennem a hobbin belül. Lazaapa és anyám szerint öreg vagyok hozzájuk, nem tudnak velem mit kezdeni.

+5. Nem tervezett évközbeni

+ 1 doll! Ringdoll Red King. (ajándék volt, nem tehetek róla! ;-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése