2018. február 1., csütörtök

Estel new wig (suri alpaca hair) + up date

Estel régi paresza nagyon megviselt lett az évek alatt, így megpróbáltam pótolni, de valahogy nem akadtam arra amit szeretnék (már megint). Vagy a fazonjuk nem tetszik, vagy a színük, vagy a merevségük, ahogy állnak feltéve. Úgy döntöttem megpróbálom én magam megcsinálni, amit szeretnék (már megint).

Zergastudiotól rendeltem végül alpacát. A mennyiséget benéztem, nem lesz elég, rendelnem kell egy újabb kört. Ami érkezett, az nagyon precízen volt csomagolva, a hossz és a súly is egyezik azzal amit rendeltem, a szín pedig még jobb is, mint amit vártam. A képeken olyan barnás szőke volt, a leírásban már csak simán „blond” szerepelt, a valóságban inkább olyan, mint a képeken, aminek külön megörültem, mert nem állt szándékomban klasszikus szőke parókát adni bárkire az itthoniak közül. Hanornak hagyom meg ezt a lehetőséget és ha módomban áll egyszer hazahozni, akkor Aikának.




 
 
UP DATE 2018.03.04.
 
 
Megpróbáltam, tényleg nagyon próbáltam, de talán nem kellett volna belefognom miután az elmúlt napokban semmi sem sikerült. Az egy dolog, hogy felragaszgattam a tincseket és pufi lett az egész, de amikor elkezdtem fésülni legalább a fele kijött. Így nagyon gyorsan leálltam a fésülgetéssel és csutkára vágtam az elkészült parókát, hogy legalább megmentsem amit lehet. A cap szerintem jó volt, régi harisnyából készítettem, és úgy tűnt a ragasztóm is elég erős, de ezek szerint nem igazán fogta meg a szálakat....vagy vastag volt a tincs, nem tudta átitatni rendesen?  A csutkákat megrángatva viszont nem jött ki egy szál sem. Nem tudom......Megróbálom legközelebb egy másik ragasztóval, mert annyi pénzt öltem az alpacába, hogy most már muszáj lesz valami normális végeredményt felmutatni.
 
 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése