2018. február 13., kedd

Kabát, első próbálkozás 2/2


Vért izzadtam és egyszer majdnem kivágtam még a varrógépet is ablakon, de nagyon megérte! Ha kihevertem a traumát amit a műbőr varrás okozott, készítek egy másikat is, immár nem csak teszt darabot. A kényszer vitt rá, hogy megpróbáljak varrni egy bőrkabátot Daminak, mert nem kaptam olyat amilyet elképzeltem. Nagyon sokat tanultam közben és sokat olvastam, kutakodtam a varrás fortélyairól. Remélem egy nap igazán szép munkák kerülnek ki majd a kezem alól.



synthetic leather jacket for Damasa
by me
 
synthetic leather jacket for Damasa
by me


synthetic leather jacket for Damasa
by me


synthetic leather jacket for Damasa
by me


synthetic leather jacket for Damasa
by me


synthetic leather jacket for Damasa
by me


synthetic leather jacket for Damasa
by me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése