2018. december 28., péntek

New body for Meža


Hűen az elmúlt évekhez idén is év végén történt jelentős változás babafronton. Tegnap megrendeltem Meža új testét! Sokat őrlődtem az Island dollos testen. A pénz már megvolt egy új testre, de bizonytalan voltam, sőt talán még most is az vagyok, főleg a nyakméret miatt.



Arra vártam, hogy Island tart egy leárazást karácsony vagy legalább újév alkalmából. Szerencsém volt, jól kalkuláltam, tényleg kikerült az event felirat a cég neve mellé Alicenél. Minden szabad percemben képeket kerestem a neten a testről, de nem igazán találtam. Megpróbáltam DOA is képeket kérni, hátha van ott tulaj. Semmi. Hezitáltam. Aztán egyszer ránéztem Mežára aki mellettem ült az asztalon. Cigije hanyagul lógott a szája sarkában miközben lenézően rám nézett. Hallottam amint azt mondja; „Rendeld már meg! Mit szenvedsz ennyit?! Soha nem lesz testem, ha rajtad múlik! Ha nem jó, legfeljebb lecserélem!”

Megrendeltem és rendeltem mellé egy pár lány magassarkú lábat is, mert a megadott adatok szerint a boka és a 1/3 lánytest bokamérete egyforma. Meglátjuk. Egyelőre nem önt el az euforikus öröm, hogy végre lesz teste Mežának…..Bár most, hogy leírtam, azért jó érzéssel tölt el.

Úgyis messze van még mire ideér….a vám meg megint egy rémálom lesz. A test színe pedig olyan mint egy újszülött kismalacé...Remélem hamar sárgul egy kicsit. A harmadik torzó hiánya is aggaszt egy kicsit....de látványban még mindig ez a test az ami a legjobban tetszik.
Ezért utálom a hibridelést! Minden egyes alkalom után megfogadom, hogy SOHA TÖBBET, aztán csak megint megteszem. A mostani, eredeti Ring Doll test annyire szuperül pózol, annyira kezes, hogy ennél csak rosszabb lehet az új test. DE! Kell egy saját és főleg kisebb test Mežának, mert itt hisztizik, hogy így nem hajlandó részt venni az év végi csoportképen, a mostani "ogre lábra" pedig nem hajlandó tornacipőt húzni, akkor inkább már a halál! A vállai pedig akkorák, amelyek Hanornak szexisen fognak állni, de ő olyan tőle, mint egy meleg favágó....





Island Doll First 62 cm boy body
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése