2018. december 11., kedd

Dragon Doll - Ying Ying


Megleptem magam karácsony alkalmából egy kisebb fotókészlettel. Van benne egy 40 x40-es tárgysátor, négy különböző színű háttér, két lámpa és egy asztali, fényképezőgép állvány. Már egy ideje szemeztem vele, de a végső lökést a legutóbbi face-up festés adta meg. Egyszerűen nem jött át a képeken az amit festettem. Gondoltam talán ezzel egy fokkal jobbakat tudok készíteni. Ma elhoztam és gyorsan össze is állítottam. Estel volt az áldozat, mert karácsony alkalmából újrafestettem. Valahogy nem tetszett szegény az utóbbi időben. Rekord gyorsasággal készült el, mert pár óra alatt megcsináltam, csupán 3 alapréteggel, kettő köztes és kettő záróréteggel. Nagyon természetes, halvány sminket szerettem volna neki, s úgy látom sikerült is. Odáig vagyok most érte, s ezzel erre az évre letettem az ecsetet. Jövőre folyt köv.

DragonDoll - Ying Ying
Face-up by me (Bdz.)

DragonDoll - Ying Ying
Face-up by me (Bdz.)

DragonDoll - Ying Ying
Face-up by me (Bdz.)

DragonDoll - Ying Ying
Face-up by me (Bdz.)




Mini fotó stúdió szett 40x40 cm-es
Ezt vettem meg, s eddig ígéretesnek tűnik, az ára pedig megfizethető.



















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése