2019. július 24., szerda

Damasa's tattoo


Tudom, hogy unalmas a fekete, helyi menő csávó tetoválásokkal karakter, de nekem tucat ízlésem van, nekem tetszik. 

Különleges tetkót szerettem volna, ha már lesz. Ugyan évek teltek el azóta, hogy hazaérkezett a drágám, most találtam rá a "neosymbolysm" mintákra, amely egyből megfogott és esélyt láttam arra, hogy képes vagyok kitalálni egy sajátot és valahogy megfesteni. Az utóbbi erősen kétséges lett, mármint a minőséget nézve. Nem vagyok egy nagy tehetség, ráadásul napok óta remeg a kezem.

Szóval! TÁDÁM meg minden, íme a saját tervezésű, készítésű és jelentést is hordozó nagy mű, ami egy picit más változatban került fel, mint a tervezeten.



Milyen volt festeni a köröket meg a szálegyenes vonalakat?! 

Próbáljátok cak ki Drágaszágaim, próbáljátok cak ki!

Plusz poén, hogy nem is nagyon látszik, mert az alkar külső oldalára festettem! 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése