2019. július 19., péntek

Rosen garden - Rui


Nem így terveztem az évem, sem a következőt és esküszöm nem akartam több babát hazahozni! Most mégis úgy alakult, hogy fejest ugrottam egy részletfizetéses történetbe, ami már önmagában egy agyrém! Egy Rosen Garden Ruiról van szó, DF-H testen.
Ráadásul 70-es! és white skin! Ezek külön-külön is "nem kell" kategória, nemhogy együtt!
Fogalmam sincs mi ütött belém illetve miért hagytam, hogy Lánykám is biztasson erre a hülyeségre.

Visszamondani már nem akarom, majd meglátjuk, hogy mi lesz ha hazaér, mennyire jövünk ki jól, hogy illeszkedik be a családba. Jelenlegi face-upja kuka, kell egy új az már biztos, a test állítólag sárgult, a gumi is elöregedett benne....Jesszus, elment az eszem!
Jó, az ára teljesen elfogadható volt, nem is ezzel van baj.


Jelenlegi formájában, még eredeti otthonában
/Rosen Garden Rui head + DF-H 70 body/

 

Elvileg ez a teste....
/DF-H 70 body/

......és elvileg ilyen lesz a fej, ha leszedem róla a furán fényes festést.
/Rosen Garden Rui head/

Nincsenek véletlenek azt vallom, a mostani húzásom után is ezt gondolom, annyival kiegészítve, hogy elmeborult pillanataim viszont igen.

Ha nagyon akarom - ezek után muszáj lesz nagyon akarni - van két karakterem aminek megfelelhet. A 70-es test egyikbe sem fér bele, valószínűleg kap helyette egy csinos SD testet. 
Az egyik karater Dami unokatesója és egyben balkeze (igen bal ;-)) a varjú csapat egyik tagja. A sötét hajú és ruhájú szerepet mindenképp hozza ez a fej, jól is áll neki, lásd google, ahol gyakorlatilag csak ilyen jellegű képeket találsz.
A másik karakter a törékeny, vékony, beteges Aika. Eddig ő az egyetlen akit WS ben képzeltem el, világos színekkel, sápadt, karikás szemű face-uppal, szinte fehér hajjal. Bizonytalan vagyok, egyrészt nem láttam ilyen jellegű festést ezen a fejen, másrészt amíg nem veszem kézbe nem igazán tudom eldönteni, mennyire tudná hozni ezt a figurát. A profilja Aika karakteréhez nem tetszik, túl markáns az orra.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése