2014. augusztus 2., szombat

Green or brown????


Szereztem használtan, így viszonylag pénztakarékosan egy zöld és egy világosbarna 16-os szemet. Estelnek hivatalosan 18-as kell, de mindenképpen ki szerettem volna próbálni a kisebb íriszt. A zöld szem hiába kicsi, sajna az írisze ugyan akkora, mint az eddigi 18-as sötétbarna szemnek.
 
Először betettem a zöldet, de valahogy nem tetszett. Hagytam hát pihenni a dolgot, de hiába néztem rá egy nap múlva, akkor sem tetszett. Mármint a szín gyönyörű, szinte kivilágít Estel arcából, de túl….rideg összhatása van a légies faceuppal. Nem adja át Estel kedves, meleg természetét. Beszenvedtem hát a világosbarnát, és nagyon tetszik. Egyelőre ennél maradok, bár a lilás árnyalattal szeretnék még egyszer próbálkozni.


 

 

 



 
Most így a képeket nézve, nem tudom eldönteni, hogy melyik szem áll neki jobban.

Ha valaki erre téved és van véleménye, nyugodtan írja meg, mert én teljesen tanácstalan vagyok.


 

 

 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése