2014. október 11., szombat

Legging próba


Sok mindent gondoltam a varrás tudásomról, melyek főleg a kudarcról szóltak, de be kell látnom, hogy nagy utat tettem meg ezen a téren és magamhoz képest sokat fejlődtem. Ennek egyik bizonyítéka eme két legging nadrág  (vagy inkább cica naci?).
Van egy harmadik is, egy rózsaszín, de arról nincs képem, mert az volt a próbadarab.

A fő problémám eleinte a szabásminta volt, de az egyetlen, gyári csőnadrágról vett minta alapján sikerül egy jót kidolgozni. A követező problémám a varrás volt. Hogyan kell összevarrni egy nadrágot, mármint hol kezdjem …

Az Internet, főleg a YouTube továbbra is jóbarátom, így találtam egy tutorialt, amelyet követve, megtanultam az összevarrás menetét.

Ezt minden kezdőnek ajánlani tudom; 
YouTube: How to make doll outfit 7 tight pants
 
 
 




 


A fekete legging, rugalmas, kissé fényes, vastag leggingből van, a szürke pedig egy rossz téli gyermekharisnyából.

(Jó a gyerek a háznál! XD)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése