2015. január 10., szombat

Bársony szoknya


Végre sikerült rendezni soraimat IOSszal, már kezdtem kétségbeesni a jelszóprobléma miatt. Választ is kaptam a Face up kérdésemre, mert nagyonnagyonnagyon szerettem volna az eredeti face upot, de sajnos nem volt választható opció. Nem sikerült elérnem, hogy külön megcsinálják….ez egy kicsit elszomorít, mert nekem nagyon tetszik az IOS változat, de hát ez van.

 
Még mindig nem tudom felfogni, hogy enyém lett egy ilyen szépség! Ki tudnék ugrani a bőrömből boldogságomban. Most egyelőre nem gondolok bele hogy ez még csak egy lebegő fej, s kell még szereznem szemet….hajatestetruhát….cipőt

Most nem érdekel, megoldom, ha odajutok! Ettől olyan izgalmas, hogy még bármi lehet belőle, gyakorlatilag minden út nyitva van még, s csak a képzeletemen, no és a soványka pénztárcámon múlik csak a dolog.
 
Estelt sem hanyagoltam (legalábbis amíg az ünnepek alatt itthon voltam) s sikerült varrnom neki egy bársonyszoknyát, de úgy érzem ez még mindig nem az ő stílusa. Valószínűleg eladom,  mert ez most tényleg nagyon jól sikerült, talán érdemes rá, hogy áruba bocsájtsam. /kell majd pár rendes képet készítenem róla/
 

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése