2015. január 22., csütörtök

Crystal és egy démoni név


Anarmoniát még útnak sem indították, de már beleszerettem egy újabb babába (nem tudom miért kerülte el eddig a figyelmemet). Ő egy Ringdoll Crystal. Kezdettől fogva tudom, hogy Anarmonia mellé szeretnék majd egy "világos" karaktert, egy bájos pofikát, s ha valaki, hát Crystal az. Nagyon édes!
 


A Ringdoll babák egyébként is tetszenek úgy általánosságban, a grown testekért pedig egyenesen folyik a nyálam. Dollzone is elsőhelyes nálam, ahogy a szépséges tüneményeket gyártó Supia is. A nagy kedvenc pedig egy ideje IOS. HZ doll lepett meg kellemesen a kínálatával, miután decemberben kiderült, hogy ők is léteznek. Érdekes, hogy a sokak által kedvelt Luts egyáltalán nem hoz tűzbe. Soom dollok pedig már annyira szépek, hogy nekem már sok.


Ó, azt még nem is írtam, hogy kitaláltam Anarmonia új nevét. Kissé hosszú, de hangzatos és elég démoni azt hiszem.


Siadaistideu Reusurriadie Reulim Hellae Damasa


TADAMMM!!!
Egyelőre még én magam sem tudom megjegyezni helyesen (höhö), de azért nagyon tetszik. A Damasát fogom használni, ami mint kiderült benne van a magyar fiúnevek jegyzékében! Van valahol egy könyvünk a magyar nevek jelentéséről, és a nevet viselő ember tulajdonságairól, meg kell majd keresni.

 

2 megjegyzés:

  1. Ez NÉV! Ide is kiteszed a Damasa jelentését? Kiváncsi vagyok rá. Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Damasa nevet hordózó ember tulajdonsága az egyik könyv magyarázata szerint;
      - problémát a szélsőségessége okozza
      - hajlamos a csalódásokra, ami miatt könnyen emberkerülővé válik
      - párkapcsolatában erősen kötődik
      - nehezen fogadja el, hogy többet kell adnia, mint kapnia
      - segítenie kell az embereket, le kell mondania az öncélúságról
      - áldozatot kell vállalnia a környezetében
      - akaratával érzelmileg azonosul, emiatt szenvedélyes és nehezen alkalmazkodó
      - nagyon érzékeny és érzelemmel teli

      Nem igazán egyezik az én Damasám, egyelőre csak körvonalazódó, jellemével.

      Törlés