2015. augusztus 25., kedd

Szekrény felújítás


A napokban megpróbáltam felújítani a régi Barbie szekrényemet, mert Lánykám már nem a Barbies generáció, hanem a szörnyű Monster High babákkal játszó, azokhoz pedig a bugyirózsaszín bútor nem illik. Alapjában véve sajnáltam volna befesteni a szekrényt, de mivel az ajtók egyik fele kezdett sárgásan elszíneződni, ezért elrontani nem nagyon lehetett. Mivel nem bíztam benne, hogy túl szép lesz a végeredmény, nem csináltam az eredeti állapotról képet (sajnos). DE! Határozottan jól sült el a dolog! Akrilfestéket használtam, és sima színtelen körömlakkot (az volt itthon, na) az ajtógomb és a szekrényajtót díszítő minta lakkozásához. A régi, elrongyolódott, fehér függöny helyett, fekete kristálytüll függönyt tettem.

A szekrényben lévő fiókokat hagytam meg csak eredeti színűre, mert jól mutatnak a lila környezetben. A felső polcot, amelyhez az akasztórúd hozzá van rögzítve még meg kellene találni az őskáoszban, de azt is lilára fogom festeni, a fogasok úgyis rózsaszínek.
 
 


Az egész szekrény olyan rózsaszín volt, mint a fiókok, és sok helyen sárgásan elért a műanyag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése