2015. augusztus 29., szombat

Újabb ruha Estelnek


Olyan kedvemben voltam mostanában, hogy egy csipkés, tüllős ruhát szerettem volna látni Estelen. A turiban találtam is egy babaszoknyát, amelynek az anyaga nagyon megtetszett. Hetekig sajnáltam szétnyírni, de végül olyan hangulatba kerültem, hogy megtettem és rittyentettem egy ruhát Estelnek.

A hajam égnek állt a végén, mert a világoskék jelölőkréta nem jött ki a tüll rétegből. Agyon sikáltam és mostam a ruhát, de csak halványodott, végül kínomban fehér krétával rádörzsöltem, de halványan még mindig látszik. Legalábbis én látom.

A képen nem látszik, de ezüst szálakkal van átszőve a fekete gumiderék.



 Ahogy nézegettem Estelt az új ruhájában kényszert érzek, hogy egy csipkecipőt készítsek hozzá. Azt már tudom, hogyan fogom a kinézett csipkeanyagot megkeményíteni, de a részletek még nem álltak össze a fejemben.

Jövő héten visszamegyek dolgozni, vége a nyári szabadság dömpingnek, gyakorlatilag nem is maradt szabim, a suli is kezdődik Lánykámnak, szóval nem hiszem, hogy sok időm és energiám lesz BJD-s dolgokra.
Pedig!
Pedig végre kitaláltam, milyen stílusú ruha kell Damasának, s azt én szerettem volna megvarrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése