2015. december 24., csütörtök

Testet Wunak!

Nincs netem, sem gépem mert szervízben van, teloról pötyögök, de akkor is muszáj megírnom, hogy vettem egy testet Wunak! Jeeeeeeeeeee!

Ezt a testet néztem ki eredetileg, de nem sok esélyt láttam rá, hogy megvegyem.
Alapár + postaköltség + vám...

21-én azonban valaki minipiacra dobta!  Én meg 22-én megvettem, s már 23-án postára is adták! Jeeeee!

Céges kép, remélem élőben is ilyen szépséges lesz!

Az ára kicsit alacsonyabb, mint a céges, mert mindkét lábának üregében van egy pici lepattogzódás. A szállítás pedig 3000 Ft alatt volt! Így összesen az eredeti lehetséges költség kb. 45 %-val megúsztam egyelőre! Remélem a szállítás alatt semmi baj nem történik és Wu lufi fejéhez jó lesz! Színegyezést nem remélek, mert Wu elég régi és valószínűleg sárgult is, de ez legyen a legnagyobb baj!

Még mindig alig merem elhinni, hogy ilyen szerencse ért! Mindenképpen jelnek tekintem a sorstól, hogy ne adjam fel a bjd-zést! Bár valószínűleg csak Januárban kapom meg, azért nekem is hozott a fa alá valamit a Jézuska!

Most boldogság van és szeretés! :-)))))

2 megjegyzés: