2016. március 14., hétfő

Kapkodva, sötétben Damiról

Egyszerűen nem jut időm babázni! Ez szörnyű! Február 18-án volt Damasa szülinapja, majd fénysebességgel elmúlt Estelé március 02-án és én egyiküket sem tudtam felköszönteni! Annyira sűrű a napirendem, hogy nem jut már rájuk időm, egyéb okokból kifolyólag pedig pénzem se. Most Damasa face-upjára gyűjtök, de az nem most lesz aktuális!

A négynapos ünnepből egyet itthon végigdolgoztam, kettőt Lánykámmal töltöttem, kirándultunk stb. Még van egy napom, elvileg ki kellen sikálni a fürdőszobát, a mellékhelységet, a hűtőt, és felmosni a követ, porszívózni is ideje már, vasalni, főzni, házit írni Lánykával, és a minden nap elvégzendő kisebb házimunkák is ott lesznek….Este pedig előbb elalszom, mint Lánykám.

Úgy tűnik egy darabig nem lesz elővéve egyikük sem. Damit is csak egy ágyba fekvős 5 percre vettem ki és legalább egy nadrágot ráadtam, hogy ne legyen már megint puci. Teloval készítettem pár rossz képet. Ennél többre nem vagyok képes, sem időm, sem energiám nincs hozzá.

/IOS Anarmonia + Dollits D.A.D body/
 
/IOS Anarmonia + Dollits D.A.D body/
 
 /IOS Anarmonia + Dollits D.A.D body/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése