2016. április 2., szombat

Égi jel

Nem tudok belenyugodni a Teremtőnek tett ígéretembe, mert bár egyelőre még csak esélyem sincs arra, hogy egy újabb babára összegyűjtsem a pénzt, mégis csak sok az a „soha”.
Így amikor Lánykám megkért, hogy keressek vele négylevelű lóherét, azt mondtam, hogy ha találok egyet, akkor az azt üzeni, hogy az Úr elengedi nekem ezt az ígéretet.

Ekkor, egyből a kezembe akadt egy négylevelű lóhere! Ez túl megdöbbentő volt, és egyben hihetetlen is, így azt mondtam, ha még egyet találok akkor azzal azt üzenik az égiek, hogy; „Jól van, te ígéretszegő kis majom, legyen amit akarsz!”

Ekkor a második kis levél, amit a nagy kupacban megnéztem egy négylevelű lóhere volt!

Ezt már igazán nem lehet a véletlennek tulajdonítani, főleg, hogy ezután hiába mentünk kupacról kupacra egyetlen négylevelű sem találtunk.

Kicsit satnya, kicsit foltos de én találtam!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése