2016. április 30., szombat

Kezet Milonak!


Ma van a születésnapom!
 


 











Ennek örömére vettem egy jointed hand-et Milonak. Azért neki, mert az ő kezeivel egyszerűen nem vagyok kibékülve. Az eredeti keze, ami a testhez van, hatalmas! Még Massához is nagy, pedig ő aztán elég magas. A másik kéz, amelyet kaptam hozzá és amely most is rajta van, már egy fokkal jobb, de még mindig nagynak érzem, csupán a szép blush teszi elviselhetővé.
Daminak szép a keze, Estelnek is, egyszer talán megpróbálkozom a blusholással is.

 
Szóval, születésnapi ajándéknak vettem Milonak egy szép ízületes kezecskét. Annyira örülök most!
 
 
 
"Príma áru!" - remélem ezt jelenti ez a kéztartás! :-)))
 

Tudtam, hogy ezt szeretnék venni, így nem volt nehéz erre gyűjtögetni, na meg nézegetni, hogy milyen kezek vannak...ÉS...már megint akkora mázlim volt! 20 dollárral olcsóbb most akciósan a kezecske, amit kinéztem, mint az eredeti ára, a szállítás pedig ingyenes!!!


Nagyon izgalmas!


Remélem, jó lesz Milo testéhez!


Jaj! Annyira izgatott vagyok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése