2016. június 7., kedd

Step by Step 4 (First face up 3. rész)

Szemöldök…

A legnagyobb és egyben a legizgalmasabb kihívás számomra Milo arcán. Először is fogalmam sincs, hogy milyen szemöldököt szeretnék neki. Annyi elképzelésem van, hogy olyat, amelytől egy kicsit félénknek tűnik.

Múlt héten rajzoltam egy szemöldököt, akkor nagyon boldog voltam, vigyorogtam, mint a fakutya, aztán pár nap múlva ránézve nyugtáztam, hogy ezt a 8 éves Lánykám is oda tudná rajzolni. Fogtam a melanintömböt és kitöröltem (na, ezért jó az akvarell ceruza).

Ma csak úgy hülyeségből odaültem és mivel tudtam, hogy van radírom elkezdtem szőröket rajzolni.

Jelentem sikerült egy szinttel feljebb lépnem szemöldök fronton. Egészen jó lett, már-már lakkozásra érett, de nem sietem el. Már most látom, hogy nem túl egyforma, hogy ki kell több helyen igazítani.





 
 
 
FOLYT:KÖV.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése