2016. június 9., csütörtök

Új kezek


Ma váratlanul megérkezett az új kezecske!

Írták pár napja, hogy feladták, de azt is írták, hogy 20-30 nap a szállítás. Ehhez képest egy hét volt csak. Persze nagyon megörültem neki.

 

 A díszdoboz, amelyben voltak a kezek nagyon szép, de amikor kibontottam a tartalmát nagyot nevettem. Wc papírba voltak beletekerve!

A doboz meseszép!

A doboz tetejébe volt beleragadva a csomag.

Eredeti kínai wc papír! /Reméljük, nem használt! Hehe!/
Első ránézésre nagynak tűnik Milohoz, hiába írták, hogy SD 13 méretű. A megadott méretek alapján, sejtettem, hogy talán nagynak fogom látni, de mivel Damasának is szerettem volna ízületes kezet, legfeljebb megkapja ő. Valószínűleg rendelek egy női kezet Milonak. Nem szeretem, ha a babának hatalmas lapátkeze van (és ha túl nagy cipő van rajta).

Ráadásul van egy sanda gyanúm, hogy nem normál színben küldték a kezeket, hanem fehérben. Ilyen hipós fehér gyantát még nem is láttam. Mindegy, úgy is blusholom majd.

Egyre jobban befészkeli magát a fejembe az a gondolat, hogy veszek egy új testet Milonak. Dollzone új, 62 -es fiúteste tetszik nagyon.

Ssss...Ne áruld el neki, hogy nincs pénze új testre.
Szeret álmodozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése