2016. június 2., csütörtök

Step by Step 4 (First face up 2. rész)

Bátortalanul, de nagyon lelkesen folytatom Milo festését.
Sajnos nem sok időm van rá, így hétköznap. Tegnap pl. alig 20 percet tudtam vele foglalkozni.
De!
Én nem adom fel!
 
Egy egyszerű, világos, hamvas érzetet szeretnék elérni. Eddig talán sikerült is megközelítenem ezt a célt. Sajnos napok óta pára van, így nem tudom folytatni a munkát. A szemöldök jönne, és nagyon izgulok, de egyben alig várom, hogy megpróbálhassam.
 
A szempillákat nehéz volt elkészíteni. Nem a vonalak vastagságával volt a baj, mint ahogy arra számítottam, hanem magával a meghúzással, hosszúsággal stb.
Betettem egy ideiglenes szemet, így sokkal könnyebb volt megrajzolni őket.

Egyelőre csak pasztell krétát és akvarell ceruzát használok. Egy kis biztonságérzetet ad, hogy a ceruzát nyugodtan leradírozhatom a lakkról, nem kell mindent lemosni, mint az akril esetében. Majd, ha már a kezemben lesznek a mozdulatok, nem kell azon görcsölni, hogy egyáltalán hogyan kezdjek neki egy egy pillának, kipróbálom az akrilt.
 
Ha sikerül egy szép, barna szempillát szereznem, lehet, hogy mégis lesz felső szempillája..
  
Betettem egy szemet, hogy könnyebb legyen
 a pillákat, és majd a szemöldököt megalkotni.
Csak nem bírtam ki és a haját is rádobtam!

Hát...nem egy mestermű, de én boldog vagyok,
hogy egyáltalán sikerült bármit is odarajzolnom.


Itt ugyan nem látszik belőle semmi,
de az ajkak is készen vannak, már csak gloss hiányzik róluk.

Nagyon hiányzik róla az a fránya szemöldök!

 
Egy fontos kérdésem lenne még!
 
Hol a pokolban van két hónapja Milo szemüvege?!
 
 
 
Pedig már ezerszer megfogadtam, hogy nem csatlakozom közös rendeléshez....sőt egyetlen egy csoporthoz sem!
 
Aztán mégis ez lett!


FOLYT.KÖV.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése