2017. január 9., hétfő

Bucó's first full face-up


Végre befejeztem Bucót!
A kevés szabadidő és lakkozási lehetőség miatt néha csak egy-egy apróságot tudtam rajta festeni. Mr. Ősznek indult, s az is lett a maga búskomor arckifejezésével. Még nem készítettem ezzel kapcsolatos képeket, egyelőre csak egyszerű fotókat csináltam, most, hogy befejeztem. Rátettem a jelenlegi plusz testre, ami azelőtt Miloé volt. Rájöttem, hogy elvileg ez a fej ezé a testé volt, ugyanattól a tulajtól vettem!

Most újra együtt vannak!


Luts Summer 2014 Event Head

Luts Summer 2014 Event Head

Luts Summer 2014 Event Head

Luts Summer 2014 Event Head
Annyira nem tetszett ez a fej, hogy karaktert kapjon, csupán face-up gyakorláshoz vettem, de most, hogy kész és kapott hajat, testet, ruhát...egészen megtetszett. Remélem ő is boldog, hogy csini lett és közben engem is boldoggá tesz.

A szemöldökkel alaposan megszenvedtem, mert nem az eddig megszokott módon készítettem, egyébként sem megy a legjobban. Ráadásul egyáltalán nem tetszett festékkel festve. Nekem sokkal jobban tetszik a ceruza halványabb vonalai.
Szempillát még nem sikerült szereznem, a rendeléssel az a bajom, hogy lassú, majd egy hónap mire ideér, addigra meg már a téli face-upot kellene készítenem, ha utol akarom érni az elképzelésemet, miszerint megfestem mind a négy évszakot. A fantáziám sokkal nagyobb, mint a festési tehetségem vagy az erre fordítható idő.


De!

Én nem adom fel!

Mert zavaróan makacs vagyok!


2 megjegyzés:

  1. Irtó cuki ezzel a hajjal :3 Eddig nem tetszett ez a fej, de így összeállítva lehet, hogy megy a kívánságlistámra xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se tetszik elvileg,de így összerakva nagyon más lett.Sokat számít a haj, szem, ruha stb.

      Törlés