2017. július 6., csütörtök

2017 tervezet

A babatali után rájöttem, hogy jobb lenne egy tervezetet készíteni, mert nem haladok sehova sem, a babázásra szánt összeg és idő meg esztelenül megy mindenfelé, látható eredmény nélkül.

Nehéz lesz felállítani a fontossági sorrendet…Egyik babám sincs rendesen összeszedve.


2017 BJD tervezet

 
Damasa

Na, igen! Nehéz a döntés, de nála is kénytelen leszek megalkudni.

1. Face-up (újra, hátha most jobb lesz)

2. Hajritkítás (alkalom esetén az 1. ponttal felcserélhető)

Fodrászom felajánlotta, hogy oldalt megritkítja Massa haját, mert egy kicsit bubinak látszik, ha nem nyalom le erőszakkal.

3. Bőrdzseki beszerzés

Az egyetlen ami eddig tetszik és valószínűleg méretben is jó, az sajnos a legdrágább lehetőség. Amilyen hülye vagyok, valószínűleg meg is veszem.

4. Sál, kockás ing, fehér trikó beszerzése és/vagy elkészítése

Végre kialakult bennem egy elképzelés, Dami kinézetéről.

5. Farmer átalakítás

Szűkebbre kellene varrni a szárát?? ELADNI! TUDOK MÁR VARRNI NADRÁGOT!!!


6. Nyak-fej mod

Nyak felső gömb részét vagy a fej vápáját picit módosítani. Nem életszükséglet, de a szemem örülne neki.


7. Tetoválás

Nem véglegesen eldöntött, hogy szeretnék-e tetoválást, majd a végleges összkép dönti el.


Milo


1. NYAK!  

Megszüntetni a zsiráf nyakat! A fej vápáját fogom kimélyíteni. Van egy szuper DREMEL készülékem és ma megérkezett a két gömb fejű marószáram is, pormaszkot is vettem, már csak csiszolópapírok kellenek. Még soha nem csináltam ilyet! Remélem jól sül el.


2. Gimis egyenruha

Nagyon szeretnék egy csini sulis rucit. Cuki lenne benne Milo.


3. Hátizsák, sulis cuccok.

Ezeket én szeretném elkészíteni.




Estel


1. Haj

Alpaca? Én készítem?


2. Tisztítás

Vizes csiszolással megfejelve. Nagyon ráfér, mert piszkos és sárgás.


3. Ruha

Ennyi év után sem találtam meg azt amit szívesen látnák rajta. Arrrrrr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése