2017. július 28., péntek

Rózsaszín nadrág


 
Nagy az örömöm mert túlteljesítettem a kitűzött célt!
Sikerült egy csuda csini rózsaszín farmert varrnom Estelnek!
Történt ugyan is, hogy belefáradtam a keresgélésbe, hogy valaki megvarrja amit elgondoltam. A végső lökést az adta, hogy egy egész nagy anyagdarabot küldtem el felbélyegzett válaszborítékban egyik kedves BJD-s varrónak. Ennek jó ideje, és valószínűleg búcsút mondhatok az egész pakknak. Itt aztán bedurrant a bucim és eldöntöttem, hogy mindenki elmehet a sunyiba én megtanulom amit kell és ha a hátralévő években ezen kell dolgoznom, akkor is készítek egy nadrág szabásmintát Estelnek (rá egyszerűen képtelenség ruhát kapni). Mint már többször most is bebizonyosodott, hogy a düh igen szép teljesítményt hoz ki belőlem. Még magamat is megleptem a végeredménnyel. Most aztán roppant büszke vagyok, bár még mindig van hova tökéletesíteni a dolgot. Egyetlen hibát követtem el. A derék szűkítésnél már elegem volt az egészből és nem mértem le mennyit kell bevenni, csak gombostűvel betűztem. Sajnos, így az egyik oldalon egy cseppet sokat sikerült beszűkíteni, így a slicc picit megcsúszott. Nem látványos, de én tudom és emiatt zavar. Szerencsére a felső eltakarja.
 
Erős kétségeim voltak, hogy sikerülni fog-e.

Életem első derékpántja!

Dragon Doll - Ying Ying
Annyira csinos benne!
Kár, hogy a kép nem adja vissza!

Dragon Doll - Ying Ying

 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése