2017. július 29., szombat

Milo nyak modolás (bjd neck mod)

Megszüntettem Milo zsiráfnyakát!

Elmondhatatlan, hogy milyen örömmel tölt el! Nemcsak az, hogy jobban néz ki most, de maga a csiszolás is nagy élmény volt. Abszolut sikerélmény! Ezek szerint jól választottam meg a maró és csiszolófejet! Teljesen kézre állt a DREMEL, a műgyanta pont kellően adta meg magát, szép, finom mozdulattal is lehetett dolgozni, a kezem is ráállt. Egyáltalán nem porolt inkább pici szálkákban jött le a felesleg. Minden cuccot jól szedtem össze és minden simán ment, pedig nagyon be voltam rezelve tőle.

Nagy a boldogság!

Amit használtam:

- DREMEL 7700 (vezeték nélküli, így a szabadba is könnyen kivihető)
- 3M félmaszk
- 3M porszűrő (P3-as vagy más néven FFP3)
- Dremel volfrám-karbid marószár, lekerekített heggyel 3,2 mm (9905)
- Dremel alumínium-oxid köszörűkorong 9,5 mm (952)
- P600 csiszolópapír
- Vizes, rossz, kidobható frotírtörölközö
- Gumikesztyű
- Egy üveg víz

Kint érdemes végezni a sziszolást, mert ugyan apró kis szálakban jön le a műgyanta, azért ez nem lakásba való, ahol ki tudja mennyi, hova kerül belőle. A nedves törölközőre jól tapadnak a kis darabkák és időnként a munkadarabot is érdemes megtörölgetni + a Dremelt is.
Veteménytől, nyitott ablaktól illetve olyan helytől távol csiszoltam ahol rendszeresen járkálnak, így a telek egyik sarkában estem neki a fejnek.


A szükséges eszközök
+ gumikesztyű

Ezeket használtam

Dremel volfrám-karbid marószár, lekerekített heggyel 3,2 mm (9905)

Dremel alumínium-oxid köszörűkorong 9,5 mm (952)

Azt gondoltam elég lesz a fej vápáját mélyíteni, de végül a nyakból is kellett leszednem. Lehet, hogy most meg túl rövid lett a nyak?!



A fémgyűrű jól mutatja mennyit csiszoltam le.
Lehet, hogy túl buzgó voltam?




Remélem látszik, hogy rövidebb lett a nyak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése