2018. július 24., kedd

Meža Roze arrived


Még nem volt időm megmutatni családunk legújabb tagját, Meža Rozet. Meža egy androgün kinézetű karakter megtestesülése, illetve csak a feje. Két hónap alatt megérkezett, de nem mondom, hogy meglepetés volt, mert már álmodtam a jöttéről. 
A munkahelyemre hozták ki, de sikerült megállnom, hogy ne tépjem fel azonnal csomagolást. 
A kartondobozt sajnos úgy tűnik felnyitották a vámon. Minden éle szét volt vágva, majd összeragasztva. A belső céges dobozba szerencsére nem vágtak bele, csupán az egyik sarka ráncolódott fel a szállításkor.
A doboz önmagában is szépséges! Lila, arany betűkkel, kis ablakkal, amely azonban mégsem enged egyből rálátást a babára mert egy díszes céges kartonlap, szintén aranyló betűkkel, fekszik alatta.


 

Az első amit megláttam ez a lila zsákocska volt. Szempilla csík, ajándék random szem és egy darabka ?tépőzár? volt benne. A tépőzár minek? A pareszhoz?

 


Szépnek szép, de nagyon nagy. Egyik babámhoz sem jó!
 

A certi ebben a boritékban érkezett;
 
 
 
Egyetlen bánatom és csodálkozásom tárgya, hogy nem tüntették fel a készítés dátumát. Nálam mindig ez a szülinap időpontja.
 

  

 
 
 

Kaptam ajándékba egy pár kezet. Erre nem számítottam, nagyon kedves volt tőlük.
 
Íme, a menőséges Ringdoll test bezacskózva;

 
 

Ezt nem hagyhattam ki! hehehe

 

A múmia visszatér Ringdoll módra;
 

 
 Itt már nincs kedve az embernek viccelődni, csak; WOW és WOW
 

Céges jelzés;
 

Ez egy igen érdekes kép! Nem azért mert meztelen pasas van rajta egy baglyos falvédővel a háttérben, hanem mert a valóságban nem ilyenek az arányok! A képen úgy látszik, mintha a fej kissé nagy is lenne a testhez. Pedig NEM! Igaz, ez most egy kaki mobilfotó, de Lazaapa szuper fényképezőjével is kipróbáltam, és sajnos (a többi babámnál is ez a helyzet) valamiért a fejet mintha mindegyik felnagyítaná, mindegy milyen szögből, milyen fénynél, rázoomolva vagy sem készítem a képet. Vagy...én vagyok béna, és ennek esélye is elég nagy. A lényeg ebből az, hogy amikor kicsomagoltuk az ufós burokból a bucit, egyszerre kiáltottunk fel Lánykámmal, hogy milyen aprónak tűnik a fej a testhez képes. Pedig én a body4 testtel kértem, amelynek a vállszélessége kisebb is, mint a céges képeken szereplő 3 verziónak. Meglepődtünk nem is kicsit, így gyorsan le is vettük a fejet a testről (egyébként is ezt terveztem) és rájöttünk, hogy maga a fej, az arc kisebb mint bármelyik SD vagy 70 babának amit valaha láttam. Picike fej,  picike arc, amely egyelőre nem mutat túl jól ajelenlegi babák mellett. A hajban van némi reményem még, hátha azzal optikailag tudok csalni.
 

Itt látszik a különbség, de a valóságban ennél még szembetűnőbb.


Íme, Meža szépséges feje, nekem egy csipet K mellékízzel a számban. A festés biztos sokat fog segíteni.
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése