2018. július 24., kedd

Meža Roze's face-up

Egy kis Meža hangulat kezdésnek

Amint volt szabadidőm elkezdtem Meža face-upját. Mivel minden terv nélkül, esztelenül ültem neki, így a végeredményben nem volt alkalmam csalódni, csupán pár megállapítást tettem.
 
1. Még mindig nem tanultam meg a szemhéj árnyékolást rendesen

2. Utálok szempillát ragasztani

3. Meža eszméletlenül szexi sculpt.

4. Meža orra hegyénél csiszolási hiba lehet, mert egy finom él van benne, amin megült a pasztel. Ezt legközelebbi festés előtt finoman le kell csiszolni.

5. A jobb szeme kisebb, mint a bal, ezt legközelebbi festés előtt picit meg kell nyitni!

6. Talán mégis tudok fogat festeni????

7. Még mindig bátortalan vagyok és nem bízok elégé magamban.

Sajnos Meža hajáról semmi hír, Estel haját tettem rá kiváncsiságból, megfordítva, hátulról. Eszméletlenül jól néz ki vele! Ez a baba szinte magát teszi össze. Remélem, szem ügyben is vezeti a kezem, mert egy normális méretű, íriszű sincs itthon.

Nem tudom, mennyire mutatja a képernyő, de az ajkai nem egyszerűen pirosak, hanem csodaszép kárminvörösek, az alsó ajkakon egy csepp gyöngyházfénnyel.

 
Ringdoll - Red King head
 
Ringdoll - Red King head
Face-up by me

Ringdoll - Red King head
Face-up by me

Ringdoll - Red King head
Face-up by me

Ringdoll - Red King head
Face-up by me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése