2018. október 13., szombat

Resinsoul An face-up


Végeztem második vendégem face-upjával is. Egy Resinsoul An érkezett hozzánk, tulaj kérésére, egy albinós festésre, szeplőkkel.
Alaposan feladta a leckét, sehogy sem tudtam hova tenni ezt az albinós témát egy NS színű babán, ráadásul ez volt első MSD fejem amit  festettem (bár nekem is van itthon egy).
Lemosott face-uppal kaptam, de nagy területű maródások voltak rajta, azt le kellett csiszolnom, így a fej sokkal világosabb lett, mivel a felületi sárgult réteg eltűnt.

Az első napokban teljesen leblokkoltam, mert elkezdtem képeket nézegetni albinókról, meg fehéres festésű BJD babákról. Amikor elegem lett és nem néztem rájuk többet, meglepő módon egyből ihletem támadt.

Az eredmény nekem nagyon tetszik, azt hiszem óriási a változás, ez még az én nem túl szuper képeimen is látszik. A baba eredeti szemeivel nem voltam kibékülve, így malac módon lecsréltem egy kék üvegszemre néhány kép erejéig. Véleményem szerint előnyősebb!

Resinsoul - An
Owner: Zoenna Scanton
 
Resinsoul - An
Owner: Zoenna Scanton

 

Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton

 


Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton
 
Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton


Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton


Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton


Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton


Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton




Resinsoul - An
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Zoenna Scanton

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése