2018. november 1., csütörtök

Luts Event head face-up

A sors úgy hozta, hogy megkaptam festésre Véletlen Negyediket. Elvileg csak szín és szemöldök újítás miatt érkezett, de aztán sokkal dögösebbre sikerült a festése, mint azelőtt. Eleinte nem mentek jól a dolgok köztünk, azt hiszem neheztelt rám, hogy eladtam. Folyton maszatos lett, amit persze lakkozás után vettem észre, aztán minden létező szöszt magára ragasztott, ficergett a kezembe. Végül aztán elegem lett, lemostam a félkész festést és pár nap mosolyszünet után vettem csak elő újból. Leültünk és megbeszéltük a dolgot. Mondtam neki, hogy tudom, hogy haragszik amiért eladtam, de mit szeretne? Nálam lenni és egy fiók mélyén kuksolni egy mélabús face-uppal vagy egy új dögösebbel egy új helyen alfának lenni. Mert ha az utóbbit szeretné, akkor szedjük össze magunkat. Ettől kezdve nem volt semmi gond, simán mentek a dolgok, gyorsan haladtunk és életem legszebb szemöldökét hoztam össze! :-)


Íme egy folyamatkép.....
 


Luts Event Head
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Yeshang Ekko


.....és a végeredmény;
 
Luts Event Head
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Yeshang Ekko
 
Luts Event Head
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Yeshang Ekko
 
Luts Event Head
Face-up by me (Bdz.)
Owner: Yeshang Ekko

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése