2018. november 8., csütörtök

Testet Mežának


Szeretnék, tényleg nagyon szeretnék egy testet
Mežának! Már a pénzt is összegyűjtöttem rá, de nem találok megfelelőt. Sok szempont van, ami alapján keresgélek, bár párról már kénytelen voltam lemondani.



A legfontosabbak, amelyekből nem tudok engedni;

- Nem legyen túl magas!  Egyrészt ilyen mogyorófejhez nem állna jól egy nagy test, másrészt nem szeretném ha Hanorral, a párjával, egyforma magasak lennének. Mivel magassarkú cipőt fog hordani, azzal is kell számolni. Azzal együtt max. 65  centiig szeretnék elmenni, mivel Hanor teste 68 centis. Maradnak hát a 60-62 centis testek.

- A cipők miatt fontos, hogy ne legyen túl izmos, vaskos lábszára és bokája. Persze mindenből lehet valamennyit csiszolni, de csodára az sem képes.

- Ne legyen túl széles a válla. Ovis módszeremmel, megnéztem és a 14 centis vállszélesség már sok nekünk. Max 13 centiig vagyok hajlandó elmenni, de a 11-es meg már túl kevés (pl. Dollzone 62 cm boy body). Tehát 12-13 centis vállszélesség az elfogadható méret.

- Ne legyen túl keskeny a nyak. Mivel Meža nyakvápája egy valóságos kráter, így egy 9-es nyakon túl nagy rés keletkezne a fej és nyak között. Tehát legalább 9,5-10-től felfelé kellene keresgélni.



Minden más alku tárgya vagy "majd kezdek vele valamit" kategória. És ha most bárki azt hiszi, hogy egyáltalán nem találtam ilyen feltételekkel testet, annak elárulom, hogy de. Sőt, nem is egyet! Sok jelölttel kezdtem, aztán a szempontok alapján kezdtem szelektálni őket. Volt, ami mindennek megfelelt, de olyan ronda térdízülete volt, hogy nem tudtam vele megbarátkozni. Egy Gem of Dollos testet majdnem megvettem, de végül az Ovis módszerrel beláttam, hogy bármilyen gracilis is a bokája, sajnos satnya a test összhatása, amit nem szeretnék.
Meža ugyan női ruhákat (is) hord és sminkeli magát, de nem akarok teljesen női összhatást. Szeretném, ha a ruhákon át érződne a férfi test kisugárzása, de nem akarok túl izmos testet sem.
Jelenleg az első helyen egy Island dollos test áll. Megnéztem Ovis módszerrel, s elfogadhatónak tűnik. Persze lenne vele munka, kisebb módolások. Sajnos csak 2 torzós és alig van róla kép (főleg a bokájáról), hiába keresgéltem. DoA-n még megpróbálok infót kérni, hátha valakinek van ilyen teste.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése