2018. november 26., hétfő

Doll Family-H Xiao Xin head

Befejeztem egy újabb vendégem face-upját. A kérés szerint egy félig tündér (természet) fiút kellett kifesteni, aki ugyan teljesen átlagos, de mégis érződik rajta valami tündéri. Meleg barna színeket kértek, finom szeplőkkel és három szépségpöttyel. WS resint még nem láttam közelről, így nagyon örültem, hogy a kezemben tarhattam és már biztos, hogy Aika WS lesz.
Ki az az Aika? Ssss! Meglepi lesz! ;-)

Az idő pocsék volt egész idő alatt! A téli fényhiány és napok óta tartó borulás, esőzés nem könnyítette meg a dolgom. Nem tudom van-e olyan, aki lámpafénynél fest, de én képtelen vagyok rá!Egyszerűen nem látom a finom árnyalatbeli különbségeket, pedig több izzónál is kipróbáltam már magam. Végül azért kész lettem, csak kicsit nyögvenyelős volt a dolog. A tulaj nagyon boldog volt, remélem így is marad jó ideig.

Doll Family-H Xiao Xin head
Owner: Zoenna Scanton
 


Doll Family-H Xiao Xin head
Owner: Zoenna Scanton
Face-up by me (Bdz.)


Doll Family-H Xiao Xin head
Owner: Zoenna Scanton
Face-up by me (Bdz.)

 
Doll Family-H Xiao Xin head
Owner: Zoenna Scanton
Face-up by me (Bdz.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése