2019. február 11., hétfő

2018 tervezet értékelés

Tavaly készítettem egy éves tervezetet. Nézzük mit tudtam ebből megvalósítani, miben tértem el tőle, mivel bővül útközben. 

2018 tervezet

1. Általános fogadalom

1. Tovább mélyedni a varrás tudományába. Ez részben valósult meg, de ősztől inkább fejeket festettem. 
2. Titok! Maradjon meg az én kis titkomnak! Ez meg még annyira sem sikerült! 

2. BJD

Mindenki

- Szabásminták kidolgozása. Egy része már készen van, de nem teljes a készlet. Nem igazán sikerült megvalósítani.

Hanor

- Szeretném ebben az évben hazahozni. Ez nem valósulnt meg, mert 04.16-án megrendeltem egy másik babát. Igaz a test valószínűleg Hanor tulajdona lesz a jövőben.

Damasa

Új face-up, immár harmadszorra, bár a mostanit is imádom egyelőre. Pipa!
Bőrdzseki Pipa!
- Fekete bakancs Pipa!
- Haj igazítás
- Ruhák minden mennyiségben Részben sikerült!

Milo

Face-up frissítés Pipa!
- Ruhák minden mennyiségben


Misha

- Marad vagy megy vagy csak fejcsere?  PIPA 
Misha testét eladtam augusztusban és végül vele együtt ment a fej is. Lelkileg nem volt könnyű az elválás, de mivel gyorsan történt, nem volt időm picsogni. 
Cipőőő!!! Pipa!

Estel

- Új haj
- Alapos, teljes testes csiszolás Pipa!
- Legalább egy szett elfogadható minőségű ruha.

3. Fotók

Ebben nem vagyok olyan jó, de azért szeretnék több képet készíteni róluk. Ha nem is készítettem több fotót, beszereztem egy mini fotóstúdiót, ami nagyon jól bevált.

4. Társaság

Na, igen. Ezt idén feladom. Nem igazán sikerült barátokra szert tennem a hobbin belül. Lazaapa és anyám szerint öreg vagyok hozzájuk, nem tudnak velem mit kezdeni. Lett pár új BJDs ismeretségem, de a csoportból kiléptem és meglepő módon nem hiányzik!

+5Nem tervezett évközbeni

+ 1 doll! Ringdoll Red King. (ajándék volt, nem tehetek róla! ;-)

- Face-up készítés másoknak. Ez egy merőben új és hirtelen döntés volt, de egyelőre még vannak, akik szeretnének velem festetni. 

- Damasa nyakának módolása. Ez egy hirtelen jött ötlet volt, és nem is sikerült maradéktalanul befejeznem, de ezt csak jó időben, szabadban vagyok hajlandó csinálni. Szóval idén tavsszal folyt. köv






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése