2019. február 9., szombat

Düsseldorf

Kissé eltűntem az utóbbi hetekben. Ennek oka, hogy külföldre kellett utaznom, mert Tesónak kisbabája született. Életemben először kellett repülnöm. Az út után továbbra sem lesz a kedvenc utazási eszközöm, de kétség kívül a leggyorsabb megoldás volt. Lánykám is jött velem, nem akart kimaradni egy ilyen kalandból. Odafelé tapasztalatlanul, és több légörvényen átrepülve utálattal gondoltam a visszaútra, ami viszont meglepően elviselhetőre sikerült. A felszállás nem volt rossz, légörvénnyel nem találkoztunk, a leszállás sem volt túl kellemetlen. Bár erősen hangoztatják, hogy a repülés ma már milyen biztonságos, azért egy elnyomott, enyhe feszültség mindkét esetben ott ült a fedélzeten az utasok között.

Első repülőút (arggg)

Düsseldorf

Hazafelé

Hazafelé

Hazafelé

Lánykám

Hazafelé


Terveim szerint több hobbi és művészboltot is szerettem volna meglátogatni kint létem alatt, ecsetszerző körút gyanánt, amiből aztán nem lett semmi. Valahogy mindig akadt valami olyan látnivaló vagy program, ami elterelte a figyelmem, illetve a nap nagy részében és az éjszaka egyik felében babáztam.


Tegnap éjjel jöttem haza, s ma már le is mostam, erősen szomorkodva, a csinos Minifee fejről az elkészült face-upot, hogy újból nekiálljak. A tulajnak tartozom annyival az időveszteség miatt, hogy megpróbálom még jobbra, szebbre festeni. Remélem sikerül.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése